susa na komentarima

Dragi moji vjerni citatelji ovaj blogg je moje veliko zadovoljstvo i uzivam dok ga pisem ali ja mislim i na vas sve koji citate moj skromni blogg.Bez vas ne bih ovo pisanje bilo ovoliko uzbudljivo i znimljivo.
Svaki dan kad dobijem izvjestaj o broju citalaca obradujem se... sad vas je ca 40 -etak sto posjecujete moj blogg dnevno.
Posjetilaca ima ,samo ja ne dobivam respons komentarima pa neznam da li je ovo sto pisem zadovoljavajuce citalackoj publici(oj kako tek ovo zvuci)
Vec sam prije trazila da me obavijestite ako je neka tema extra zanimljiva i ako vas nesto interesuje.....
nastavite citati i KOMENTARISATI ....

         Dragana


Som ni har redan märkt har jag börjat skriva lite på svenska....(efter efterfrågningar) tack alla ni läsare  min lilla blogg
nu är ni ca 40 st dagligen.det hade varit trevligt med mera kommentarer

Kommentarer
Postat av: ana

Blogg ti je super samo nastavi, mnogo dobrih ideja i svaka tema je dobra na svoj nacin....

2009-08-25 @ 22:32:12
Postat av: gaga

hvala Ana,raduje me da ti se svida

2009-08-26 @ 08:44:51
Postat av: Nea

Hej Gaga och tack för en jättetrevlig kväll med trevliga väninnor, god spännande mat som jag aldrig har ätit (hälsa mannen), pannkakor med sylt (farligt, farligt)och en mysig härlig trädgård. Och många härliga skratt......vi måste synas snart igen. Kramilikram Nea

2009-08-26 @ 09:18:02
URL: http://grandhuset.bogg.se
Postat av: gaga

2009-08-27 @ 10:14:46
Postat av: zlata

nisam odavno komentarisala ali redovno uzivam u tvojim idejama i prekrasnom cvijecu..samo nastavi al ne mjenjaj izgled blogga:)

2009-08-31 @ 23:05:39
Postat av: gaga

hvala zlata..nevjerujem da cu mjenjati izgled

2009-09-02 @ 11:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0