san snova



Ovu sliku sam vidjela na jednom bloggu Styleroom...odusevilo me divno postavljen sto u vrtu .
Evo da sa vama podijelim malo inspiracije...
Ja sam uvijek bila za bijelo ,bijelo i opet bijelo ali evo dok ovo pise kujem planove kako da preuredim boravak.
Posto dolaze kisni i mracniji dani mislila sam da malo promijenim boje u boravku.(to radim cesto)
Sad je boravak ureden u  zelenkastim i lime detaljima.
Za ruke su mi danas zapela dva jastuka i jedan prekrivac u smedjim tonovima

sve to se moralo kompletirati sa svjecama i svijecnacima...
Kad zavrsim sa stajlingom vidjecete i na bloggu.Dilema...dali da perem prozore kad pada kisa????

Sitter och planera hur ska jag styla min vardagsrum.Nu är vardagsrumet grå/vit/ lime inret
Jag har varit i stan och fick med mig hem två kudar en filt och några ljus i brun/ beiga färger.
Bilderna kommer imorgon...Mysigt ska det vara...


Kommentarer
Postat av: Anonym

konoooooooo, hocu i ja ovakav garden

2009-08-29 @ 11:25:28
Postat av: Anonym

kona ce napraviti...obecavam

2009-08-31 @ 14:29:20
Postat av: zlata

prekrasno.....a prozore hihi peri.. ja perem kad pada kisa...hahaha

2009-08-31 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0