Rucni rad



U apartmanu gdje smo ljetovali docekao nas je ovako spremljen krevet....Mi ikea narastaj nemamo ovakvih posteljina u ormanima.
Moja domacica ,Lukrecija, je vlasnica ove predivno vezene posteljine a tacka iznad i je bio heklani prekrivac..... odusevila sam se.


Draga Lukrecija hvala ti na gostoprimstvu i ovom divnom apartmanu
......evo i do bloga je doslo...samo tako nastavi ,sigurna sam da ja nisam jedina koja cijeni rucni rad i starinu...pogotovo kad je sve ovako lijepo i uredno.. vidimo se dogodine
 A ni moju Margitu nisam zaboravila.....ja ovdje nemam prsut i vino ali kad dodes do nas potrudit ce mo se da te ugostimo od srca kao i vi nas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0