Svi moji jastuci 😍

Par novih jastuka se uselilo u moj boravak i kuhinju .
Jastucima možete promijeniti atmosferu u jednoj sobi brzo i jeftino.

 

 

Bjeli jastuk sa sivim tackama i cipkanim volanom

Nille :)

 

 

Pise nesto na francuskom ?.....

 

 

 

 

Bjelo krem kombinacija uvijek popularna kod mene .

Jastuci su iz Nille i Dimone à ako znate siti

mozete kombinirati po volji

 

 
 
Vez i sljokice su srcu drage.
U Crvenom Krstu mozete naci jastucnice sa vezom
koje poslije prekrojite po velicini koja vam odgovara.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Andjelka Isakovic

Ej cao, draga! Sta ima? Ovi jastuci mi se stvarno svidjaju! Gdje dodju ove radnje? U Göteborgu ili? Ja sam relativno nova ovdje, pa ne znam gdje ih naci! A inace i ja obozavam jastuke, a Davor ludi od mene :)! Mislila sam i da se dogovorimo kad da se vidimo...mozda sledeci vikend! Davor mi je sad u Istanbulu, pa dok se on vrati! Ljubim puno...

2012-11-08 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0