Prosle godine u ovo doba

Prosle godine se slavio Halloween po obicaju i imali smo divnu tortu
 
u obliku bundeve
 
 
 
Kuca je bila ukrasena sa narandzastim detaljima
 
 
 
Vrijeme je bilo fino i u vrtu sam imala cvjeca
 
za ubrati u divne bukete
 
 
 
 
Setala sam sa mojom konom po kolonijama
 
jela domace jabuke i uzivala u suncanom danu
 
 
 
Ubrala sam zadne cvjetove mog cokoladnog cveta
 
 
 
 
Pravila sam aranzmane sa divljim kestenjem
 
 
 
 
A u kuhinji sam se ponovila sa divnim tanjirom na spratove
 
 
 
 
 
O kako je divno baciti pogled unazad i vidjeti kako je oktobar
 
bio divan mjesec i 2011.
 
nadam se da znate da i vi mozete gledati "stare" priloge
 
mjesec za mjesecom
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0