Topalovic Carstvo

Pomocu mog bloga sam upoznala puno divnih i nadarenih zena .

Skoro sam stupila u kontakt  sa jednom divnom citateljkom i ovdje vam pokazujem njen

predivni vrt .. uzivajte .






Nadam se da se i vama svidja ova divna staza isto ko i meni ,

cvijece u svjetlim tonovima je bas po "gaga" ukusu .






harmonija ....






Ova divna magnolija je nesto o cemu ja mastam ...


 


Gospodja Dara mi je odala tajnu da su sve slike zasluga njene kcerke .

Sve pohvale kcerki .






Egzoticno za nas u skandinavskim zemljama .






Jeste li uzivali u divnom dvoristu familije Topalovic ?

Ja se zahvaljujem na slikama i preporucujem da pogledate ostatak slika na FB stranici familije .






Drage moje citateljke saljite mi slike vasih divnih vrtova i rucnih radova rado cu ih podijeliti 

ostalim citateljkama bloga ako mi to dopustite (dozvola za objavu)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0