Svadba

Imali smo veliko slavlje u subotu ,udala se Darkina sestra.
 
Ja sam bila zaduzena da oraganizujem svadbu sto se tice postavljanja stolova
 
aranzmana ......
 
Ovako su izgledali aranzmani sto sam pravila.
 
 
 
Aranzmani su pravljeni od velikih ruza i zelenila .
 
Kristalne zdjele i oasis su posluzile kao drzaci za aranzmane.
 
Stolivi su postavljani u zelenoj temi , trake ,program i kesice za bombone .
 
 
Velike trake su krasile stolice .
 
 
Sveje cu su bile zelene i bjele
 
imali smo i veliki broj malih svjeca u staklenim svjecnjacima .
 
Svjecnjaci su ukraseni zelenim i bijelim pjeskom .
 
 
 
Bombone za sladji zivot .
 
 
 
Sto za poklone ....
 
 
 
 
Drvo zelja .......
 
 
 
I auto je bilo ukraseno ...
 
 
 
A evo i malo detalja ...
 
Ruzmarin ...
 
 
 
Kolica za tortu ...
 
 
 
Mali prolaz ......
 
 
 
Dio za ples .....
 
Vjerujte mi uzivala sam u pripremama ...
 
Zelim svu srecu mladencima i nadam se da su bili zadovoljni sa svadbom.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0