Bastica !

 
 
Moja mala ali fino rasporedjena bastica pocela je davati plodove .
 
Jagode , domace i sumske vec uveliko pristizu na veliku radost svih nas 
 
 
a i  komsijske djece .
 
.
 
 
 
Zacini su spremni za branje i susenje ali ovih dana je padala kisa pa
 
cu sacekati malo da se osuse
 
Zacini se mogu brati tek poslije tri suncana dana .
 
 
 
Krompir je narastao jako puno ali neznam jel ima plodova u zemlji  ,
 
Bice pravo iznenadjenje !
 
 
 
 
Dve vrste salate i dve vrste luka sam posadila ove godine .
 
Imali smo toliko salate i luka da sam mogla pocastiti i komsinice.
 
 
 
Korpicu u kojoj lezi salata sam kupila u Crvenom Krstu i jako je prakticna za bastice.
 
 
 
 
Zacinski luk je procvjetao svojim plavo lila cvjetovima ,izgleda kao cvjece a ne luk pa mi ga je
 
bilo zao brati . Ukus je specifican pa ga i ne trosimo puno u hrani .
 
 
Eto tako izgleda moja bastica ... a kod vas kako ide ? javite se i pisite u komentarima ?
 
Uzivajte u ljetu Gaga !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0