Svjecice u soljicama

74398-24


Napravite svijece u starim soljicama za kafu .


Soljice sam nasla na loppisu (buvljaku ) ,fitilj sam kupila u Panduro a masu za svijece

sam iskoristila od starih svijeca radi boje  .

 Masa za svijece se moze kupiti u panduro .







Ako imate vise soljica iskoristite ih i kao male vaznice .

Slatko skroz ...

 





ili nesto ovako ....






Cvjece se moze aranzirati i u starim porculanskim ibricima .


Ovako je izgledalo kad sam ja pravila svjece danas .






Soljice oprane i  poredane na tacni .......


 



Moje soljice .......... romantican dizajn .



 




Fitilj sam zaljepila selotepom za olovku da stoji u sredini soljice dok

budem sipala vosak .







Vosak sam topila u duploj posudi na pari .


Ostatak voska sam izlila u male staklene zvjezdice (nasla u Crvenom Krstu)








Male svecice - zvjezdice ... simpaticno skroz .






Sve na susenju do sutra  .....


Uzbudjenje i radoznalost su na nivou  ........


Mogu vam reci da je bilo jako zabavno praviti ove svjece .


Soljice sam platila jako malo a masa za svjece i fitilj su kostali ca 80 kr.



Probajte i javite mi kako su vam ispale svjece ,posaljite i sliku na moj meil.


[email protected]  rado cu objaviti i vase slike .



Kommentarer
Postat av: tilija ponjevic

predivno,odusevljena sam

2012-01-25 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0