LJubicice

Poslije Bozica i ciscenja ostali su i prozori prazni jer sam

izbacila aarilise i bozicne zvjezde ........


Valja mi sad nesto drugo imati na prozoru .

Odlucila sam se za bijele ljubicice ,odavno ih nisam imala u kuci .

 

Za ovakve ljpotice izabrala sam saksije sa "sapicama" .

 

 

 

Fino je imati saksije i cvijece u paru ... bolji efekat .

 





Neznam da li znate da se ljubicice zaljevaju vrelom vodom u tanjiric i onda se


saksije tave u tanjiric preko noci ili dok ne upiju dovoljnno vode .


Izmedju zaljevanja dobro je da se zemlja isusi skroz par dana .







Sta imate na prozoru sad ,koje cvijece ...


pisite i komentirajte ,podijelite sa drugima

 

 


Kommentarer
Postat av: vlasta s.

Uzivam gledati tvoje prozorske daske koje svako toliko promijene cvjetno ruho.Razlog tom divljenju je

sto na mojim prozorima je to nemoguce izvesti.Tako da ja uzivam sa takvim cvijecem razmjestenim po kunjinji i dnevnom aki to je razlog da takve bijele ljepotice puno krace traju.

2012-01-21 @ 18:17:34
Postat av: Maja

Ja sam zamijena bozicno cvijece sa roza mini ruzama. Bas je lijepo unijeti proljece u kucu. Cak je i knjiga "trädgårds bok" uzeta danas u ruke. Planovi za sadjenje baste i planranje je pocelo. Ove godine cu probati sa jordärtskocka. Pozeli mi srecu javi cu dali je uspjelo.

2012-01-22 @ 17:21:52
Postat av: Sanda

Predivne su, samo što je kod nas problem naći bijele ljubičice...

2012-01-26 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0