Prozor u svjet maste !

Jeste li ikad razmisljali da prozori uvijek sluze da bih se radoznali pogledi iskrali vani

ili da bih se radoznali pogledi uvukli u vas svijet ...

Neki prozori su cak ulaz u mastu ...  po mome !

Ja sam nasla stari prozor koji da zna pricati vjerovatno bih imao svasta za reci .






Ociscen i ispoliran prozor je dobio mjesto u mojoj sobi .

Za sad na prozoru su  nasle mjesto par sitnica ,

Vremenom ce se ovi ukrasi mjenjati .... poznavajuci mene (cesto)


 

Kljucic na cipkanoj vrbci .


 

 

Srce sa porukom i prizma od stakla .

 





Danas sam bila na loppisu i nasla par okvirova i trakica ... mozda nesto od ovoga

dobije mjesto na prozoru maste ... ko zna !


Hajde u potragu za prozorom i javite kako je ispao vas prozor maste .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0