Trakice

 
 Uvijek kad mi masta proradi i kad dobijem inspiraciju za uredjenje
 
prvo sta uzmem u ruke je kutija sa svim trakicama i cipkama.
 
Trake mogu da ukrase i istaknu svaki predmet .
 
 
 
 
 
 
 
Ja cuvam sve trakice cak i one najkrace .... mozda mi zatrebaju za nesto ..:)
 
 
 
 
Mali komad trake i igla sa perlom su dovoljne da se ukrasi ovaj aranzman.
 
A za Bozic su izabrane crvene trake i ukrasi .
 
 
 
 
Amarilis sam ukrasila sa mahovinom trakom i starinskim ukrasom.
 
Crvene paketice sam ukrasila bijelom trakom , sve u svemu dobila
 
sam predivan aranzman.
 
 
 
 
 
 
 
Za vas koji nemate ambicija da pravite nesto "veliko " dovoljno
 
je da satvite trakicu na svjecnjak i da uzivate .
 
 
 
Pozdrav iz snjegom zavejane Flode .
 
gaga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0