Kod Annete

Obicaj je ovdje  da se drugarice sastaju na veceri ali da se domacica

nebih umarala svako ponese po nesto od hrane  za tu priliku.


Tako smo se i ovo vece sastale kod moje radne kolegice Annete (slomila nogu )





Paznja paznja vjestica ide na put !

Naravno sa sobom nosim cupavce i vjencice sto sam juce pravila .

Domacici nosim ljiljalje povezane zelenom vrpcom .






Annete je ukrasila kucu sa granama divlje tresnje ,sjajnim jajima i perjem .

Nabrala sam veliki buket ispupalih grana divlje tresnje .







Annete sjedi  ljevo ....


   

   


A evo i mojih vjencica ..






Divno vece u ugodnom drustvu i jako puno ukusne hrane i smjeha  .













Kommentarer
Postat av: dijana c.

Bas vam je lijepo, svidja mi se ono drvce od tresnje i najbolje od svega tvoj ukrasni kruh, lijepo drustvo, to je medicina prava okruzen sa veselim drustvom, kram

2012-04-09 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0