Voce Voce Voce

Dali i vi kao i ja smatrate da voce ima ljepsi ukus i miris kad sam na odmoru

nego ovdje kuci ....

Na Bracu i u BL smo uzivali u izobilju voca i povrca ...

Favoriti su ove vlasi trave sa kupinama , smokve , breskve

hahha sve izgleda mi sad kad sam pocela nabrajati ...


 


Nasa divna gazdarica nam je donosila tanjure pune smokava

a dobili smo i kutiju punu smokava za puta ...





Zelene i lila smokve  .........:)




. 



U Banja Luci smo za dedin rodjendan imali uz torte i kolace i voce.

Breskve su iz Nebinog vocnaka ... Hvala Neba i Silvana





Sa egzoticnog voca prelazimo na vrtno  i selimo se u Svedsku ....

Moje jabuke su zrele za berbu ...

 



Posto sam u gipsu Mateo mi je pomogao sa slikama

Slike su super zar ne ?

Od jabuka i ostalog voca sto sam imala kuci napravili smo Vocnu salatu.




Ostatak sljiva sam zaledila za knedle ... 





A evo i vocne salate fino servirane u najfinije case i sa slagom 12% masnoce

Treba uzivati svaki dan ... svaki dan se racuna ...

 


Vani pada kisa a u kuci svjecice upaljene ,na stolu je novo ispeglan stoljnak 

vocna salata u finim casam i ja i moj sin uzivamo...

Netreba puno za fine trenutke




 

 

 


Kommentarer
Postat av: Veselinka

Ovo voce sa Braca se nemoze usporediti sa ovim sto mi kupujemo ovdje. Zelim ti da uspijes sa svojom dijetom! Ja pokusavam vec tri godine ali su slabi resultati... Moracu pitati Sanelu da mi nadje neke tablete, haha. Ona ti je super dekoracija od lista! A paprike su prva liga. Pozdrav.

2011-09-15 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0