Svi moji andjeli ...

Veliku ljubav ima prema andjelima i rado ih redam posvuda po kuci .

Andjeli su mali cuvari koji se kriju po policama i zavjesam.




Najnoviji andjelcic kupljen u Njemackoj kad smo isli sa odmora.

divan,njezan mali andjeo ...

drugi mali andjeo se sakrio u zavjesi ...

Kod mene neznas nikad gdje ces naci andjela.




Ove sam imala vec u kolekciji ..








Iz kolekcije Partylite .. skup ali vrijedan svake krune

imam jos malih andjela sto vise tu i tamo na lusteru ili na zidu ili sjede na nekoj polici ...

necu vam sve odati dodjite i otkrijte sami ...



Kommentarer
Postat av: Néa Grändhuset

Så fin ängel som sitter med vackra plymvingar....Var hittar man den? Kram Néa

2011-09-04 @ 22:14:39
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: dijana

Nema nista ljepse od andjela, prelijep je onaj sto si kupila u Njemackoj, kram

2011-09-05 @ 09:33:44
Postat av: duska

e pa i mi skupljamo anđele i imamo ih oko 30tak.Ja im jednostavno ne mogu odoljeti pa gdje god ih vidim moram da kupim mada sad vec skoro svi znaju za to pa sam ih pocela dobijati i za poklon.a ovaj sto sjedi ti je predivan!

2011-09-07 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0