Ljubitelj zivotinja

Misse i Gustav su mi favoriti , moje male debele mace ali ima jos slatkih

zivotinjica sto sam vidjela/ uslikala na odmoru .

 


Misse                                            Gustav









Moji Jing i Jang ..



Na Bracu sam "imala " pet kornjaca u dvoristu .






I jednog magu smo nasli na putu za Bol ...



 



                            Na putu za Split smo imali slijepog putnika





                               


 



U Mostaru smo nasli ovo malo mace kako spava u slasticarnici na radost svih gostiju.







U Banja Luci smo jeli cevape sa vrapcicima .....





A kad smo se vratili u Svedsku na putu za bolnicu smo vidjeli Älg ( slon + babmi )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0