Ako vam je svadba u mislima

Znam bar jednu osobu sto masta o vjencanju na proljece ...

Evo malo inspiracije ...




Bjelo je uvijek moderno i svecano


Ali prvo nam trebaju pozivnice ...


pozivnica zahvalnica za vjencanje by Angelus art


Elegantno , zabavno i fino ... boja po ukusu ...

E sad nam treba vjencanica ....

                  


www.vjencanice-verica.com 



Cvijece je jako vazno u ovakvim prilikama










                      


Prstenje i jastucic .............


                   



Cvjetni ili cipkani jastuk .....




                            
        


Torte i slatkisi .........



               






                   svadbena torta u stilu naivnih slikara













Slatki planovi ............. javite kako ide .......


Kommentarer
Postat av: Ane

Hmm ko ta osoba sto masta o svadbi moze bit.....hihihi :D



Super su ove pozivnice. Jednostavne, a stvarno fine. Taj omot mozemo sami napraviti, a ono unutra mozemo dati na tryck. Super stvar.



Kupila sam nesto sice. Nasla sam lite band pa sam kupila i orgazapåsar (små). Htjela sam ih za present, al su malecke za to pa cu u njih rizu. A za gåva cu presentaskar.

2011-09-24 @ 15:41:04
Postat av: Ane

I ukrasiti presentaskar sa trakicama u tacnim bijama. Nasla sam jednu stranicu na internetu sto pravi band (u kakvoj boji hoces) sa imenima i datumom :D

2011-09-24 @ 15:43:11
Postat av: Sanela

E Anela ja glasam za bijelo vjenjcanje.

2011-09-24 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0