Hrana za dusu - trävligt med kommentarer

dijana om macuhice - penseer:
Prelijepo je, moj dan je spasen, uljepsala si mi dan sa svojim idejama i voljom, hvala ti, drago mi je da imam takvu pozitivnu prijateljicu, imas ideja i volje za ovaj predivan zivot, pozdrav!


Mirjana om Zeleno volim te - Älskar grönt:
Dragana neces vjerovati ali jutros sam razmisljala o tome kako moram posjetiti tvoj blog i vidjeti kakve nove ideje si nam pripremila jer ide Uskrs a i pozeljela sam se tvojih zivopisnih slika koje mi uljepsaju ove kisne dane. Sve je prekrasno kao i uvijek bas ti hvala

Anonym om Zeleno volim te - Älskar grönt:

Vilken fin blogg du har Dragana! Underbara bilder för oss som älskar blommor =) Önskar dig en riktigt glad påsk! Nu när jag vaknat upp ur min småbarnsdimma så får jag ta med mina små och hälsa på dig! kram


dijana om ideja za Uskrs - Påsk:
Jastuci su slatki, sve je lijepo i ukusno sredjeno, cijeli inredning, joj umorna sam, ali da znas idem sada odmah malo da pyntam, dobila sam volje i ideja, tusen tack


Hvala svima vama sto mislite na mene i napisete komentare na priloge,puno mi to znaci.


kao sto vi volite citati moj blog ja volim citati vase komentare komentare


Gaga  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0