Zacini kod mene - kryddor hos mig

Zacini su moja druga ljubav poslije cvijeca .

Napravila sam malo reda u  "zacinskoj zemlji "

Zemlja nesmije biti previse plodna vec se mora pomjesati sa pjeskom i kalkom.

Posto sam sve trebala prekopati iskoristila sam priliku i da rasporedim i podijelim velike grupe

zacina.


Tanke letvice su mi posluzile za organizaciju plus za dekoraciju.

Veliki glineni cup je  ""dah mediterna""




Ny dizajn på kryddlandet

teracotta urnan är ett måste





Ovako je izgledalo prije ....

javite sta vam se svidja vise samo imajte na umu da sam sada

sve presdaila i nije se jos sve razraslo.






Sami pocetak prije cetiri godine


För fyra år sedan 





tako je fino gledati stare slike vrta i vidjeti sta sam sve napravila za pet godina.

Sada se pravi garaza i prednja strana dvorista slike slijede budite u toku.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0