moj dan

Danas sam morala na akutnu mamografiju ..... ruzno iskustvo sam htjela malo da

ubalansiram  sa necim lijepim pa sam ostatak  dana provela u botanickoj basti .....

Prezentiram vam moj divni dan u slikama




poslije stiskanja i presanja i naginjanja i .....pomjeranja ...

otisli smo na kafu i dorucak ... posjetila sam dve apoteke (poslovno )

i onda sam resto od dana setala ...

Cijeli Geteborg je pun ovako malih pijaca cvijeca ,pogotovu danas pred Uskrs.




Uskrsnje drvce pred jednom trgovinom

Linne gatan





Otmjene ulice  u Geteborgu ....  ja jos uvije setam i uzivam a vi ?






A evo me i u Botanickoj basti ....






Våren på Botaniska i Göteborg






Proljece u Botanickoj

 

tulipani svih vrsta boja i oblika :)




sve sam stazice obisla :) znate mene ...


 



Proljetni rododendron cvjeta vec uveliko



 

Roza




Crveni





Bijeli rododendron








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0