betonska sezona je pocela - Gjutning

Pocela sam sa izlijevanjem betona , imam toliko ideja i htjela sam sve da napravin odjednom.

Evo tako sam danas napravila jednu plocu za mali stolic u vrtu .

Ako se upustite praviti ploce od betona nemoj te zaboraviti armering.

ja sam armirala stolic sa celicnom mrezom , nadan se da ce uspjeti ...




Plata till ett litet bord för trädgården.




pilici i srcad i cvjetovi i mace i sve od betona ,,,, da samo znate kako je

zabavno igrati se sa betonom.






Kommentarer
Postat av: dijana

Draga moja Dragana ti si pravi umjetnik, super ti to ide, svoje sam gledala sto sam gjutala, nisam bas odusevljena, jos nije suho, ali mislim a sam zbrljala, vidjecu, poslacu ti slike kako god bude izgledalo, kram

2011-04-16 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0