Fudbal - IFK

Moj sin je imao tesku reumu i sjedio je par godina u invalidskim kolicima.

dosta vas zna kao je tesko bilo....

evo dragi ljudi da vam kazem da sam dozivjela da je moj Dado postao sampion...

Dado je golman u IFK (jedan od najboljih klubova)

i evo pobijedili su ...slijedi ....veliko finale u Malmu



min Dario har vunnit över sin reumatism



VALHALLA. Här blir Blåvitt Göteborgs representant i Sanktans riksfinaler!
IFK Göteborgs 15-åringar vann tryggt mot Gunnilse, 4-0.

Laguppställningar:

IFK Göteborg
1. Dario Pranjic, 2. Lukas Walberg, 3. Martin Alinga, 4. Shkar Nawzad, 5. Alexander Teame, 6. Billy Nordström, 7. Karl Bohm, 8. Anton Dahlgren, 9. Nikola Zivkovic, 10. Kenneth Johansson, 11. Christofer Normén, 12. Tim Holmqvist, 13. Emil Eliasson, 14. Billlhall Titi, 15. Linus Ohlsson, 16. Jesper Ljung.


Kommentarer
Postat av: surkovici

Grattis DADO!!

2010-10-23 @ 23:02:55
Postat av: gaga

Hvala kono i kompani super je bilo samo hladno...

zaledili smo se,a tek dado

ja mislim da se nije jos otkravio.

iduca subota malmö

2010-10-24 @ 00:05:47
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: gaga

Hvala kono i kompani super je bilo samo hladno...

zaledili smo se,a tek dado

ja mislim da se nije jos otkravio.

iduca subota malmö

2010-10-24 @ 00:06:12
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: duska

Pozdrav za Dadu i sve cestitke i srecno dalje!!!!!!!!!!!

2010-10-28 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0