TRÄDGÅRDSTRÄFF - Nas sastanak




Moji tulipani su vec procvjetali

Hos Dragana blommar tulpanerna i landet................







Bijeli luk raste "kao iz vode"

Vitlök i pallkrage...............







Sumsko cvijece je "uslo" u kucu

Vitsippor i en vacker kanna.................







Uzivam postavljati sto,ovako je izgledao sto kad su mi dolazile Inga,Nea i Sanela

Ett vackert dukat bord............

Med god mat som Draganas man lagat..........

Darko je bio odgovorni kuhar







Moj omiljeni tanjir na spratove pun voca

Kvällen avslutades med.............

Chokladfondue..................

Tack Dragana, Sanela och Inga..............

För en härlig och trevlig trädgårdsträff............




Kommentarer
Postat av: gaga

ove slike i prilog sam iskopirala sa Neinog bloga

moja kamera se pokvarila



bloggen har Nea skrivit min kamera är trasigt

2010-04-24 @ 19:15:22
Postat av: duska

a sta ti je ovo bijelo na dnu

2010-04-24 @ 21:19:01
Postat av: gaga

ovo bijelo su puslice od secera i bjelanjka (kupovne)

inace se moze koristiti sve vrste voca sto se mogu nabosti na cackalice(duge) ili macmalou

javi kako ti se svidja

2010-04-25 @ 12:12:06
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Ingaplinga

Jag tittar ofta in på din blogg och inspireras.Tack för en jättetrevlig kväll med god mat och snack och skratt! Må så gott!

2010-04-25 @ 14:24:17
Postat av: duska

pa predpostavila sam da su puslice ali si ti napisala da je voce a podsjeca me na smokve pa sam mislila da je nesto od njih

2010-04-25 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0