nosa,tuta - potta

Ni nosa nije nosa vise hahahha sala sala...

 Ovu saksiju sam dobila od mojih radnih kolegica kad sam prestajala u apoteci i jako mi je draga

mada moji ukucani kazu da lici na nosu, tutu .....

Kako god bilo saksija stoji na stolu u boravku i sad u njoj cvjetaju proljetnice

Posadila sam male  plave zumbule u saksiji

Obozavam ovu saksiju



Potta,såsskål eller kruka ..kalla det vad du vill men jag älskar den här vita krukan som jag har fått av mina Ekar

Krukan står på vardagsbordet och är så fin med pärlhyacinterna i .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dobar dan svima vama

lijepo su se zumbuli smjestili u ovoj teglici.

Mi smo svi dobro polako se budimo uz sna i uskoro pišemo priče o ježićima, kornjačama, i našoj mački Topsy, Golub Kljunko nam je otišao 17 03 2010 i svaki dan ga nahranim na pjacalu .

Svako dobro svima vama od male ekipice i vaše Bodljice.-))))

2010-04-05 @ 10:22:42
Postat av: Anonym

Dobar dan svima vama

lijepo su se zumbuli smjestili u ovoj teglici.

Mi smo svi dobro polako se budimo uz sna i uskoro pišemo priče o ježićima, kornjačama, i našoj mački Topsy, Golub Kljunko nam je otišao 17 03 2010 i svaki dan ga nahranim na pjacalu .

Svako dobro svima vama od male ekipice i vaše Bodljice.-))))

2010-04-05 @ 10:24:04
Postat av: Néa

Så vackert......och krukan/kannan eller vad det nu är, så vacker....

2010-04-05 @ 22:44:32
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej Dragana! Vad kul att du gillar pottkrukan. Jag tycker också att den är jättefin, kram ♥ Marika

2010-04-23 @ 08:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0