Pripreme za Bozic

Znam znam da je jos rano ali nisam mogla odoljeti.....
pomalo sam vec pocela misliti na Bozice i na Novu Godinu

Staro suho cvjece sam zamijenila sa borovim granama u visecim saksijama.
komsija je oborio jedan bor sto mu je smetao u dvoristu (na moju veliku radost)
pa sam ja iskoristila priliku i nabrala borovih grana za cijeli vrt i za Bozic i za vjencice i za ......
svast nesto......Vrijeme leti....

Saksije su super ispale sa borovim granama, jos cu na  zimu dodati koji ukras.


Lite granris i krukan ...är det förtidigt för julpyssel ???

Kommentarer
Postat av: Nea

Nej, det är så grått och trist i trädgården så nu måste vi ut med julpyssel....:)

2009-11-02 @ 15:44:35
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0