U gostima kod Gittan

  

Danas smo ja i Teo bilo u gostima kod moje radne kolegice,Gittan.Gittan me je pozvala da joj pomognem oko novih ideja za njen vrt.....A Mateo je pozvan na fiku plus da se igra sa njenim slatkim psom Simonom.
Prvo smo razgledale po vrtu...predivan stari vrt sa starim velikim krosnjama jabuka,mirisljavim jasminom i ukrasima po vrtu.U oci mi je upala ova slatka i jednostavna dekoracija na vratima...srce napravljeno od dvija ljesnjakove grane i jedne masne.....Poslije smo se sladili vocnom salatom sladoledom i tortom od ljesnjaka...mmmmm plus caj od sumskog voca....

hemma hos Gittan.....stora äpellträd,söt vovve,fina detaljer,jättegod fruktsallad,mandelkaka ,glas ...
Tack Gittan för en underbar eftermidag
Dragana och Mateo

Kommentarer
Postat av: sanela

Pa da moja kona samo hoda, ma tako i treba

2009-06-12 @ 11:58:03
Postat av: Anonym

jesi vidjela

2009-06-12 @ 12:57:01
Postat av: Anonym

Hej Dragana och Mateo



Ni är välkomna igen , Gittan

2009-06-13 @ 17:42:13
Postat av: Nea

Det är så roligt att gå in på din sida. Och så har du besök av en liten gullig vovve. Vi får försöka träffas efter midsommar när allt har lugnat ner sig. Önskar dig en trevlig midsommar. /kramiz Nea

2009-06-15 @ 10:42:22
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: gaga

tack Nea för finna ord....vi måste träffas...jag önskar dig en trevlig midsommar...1000 kramar

gaga

2009-06-15 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0