Kradja u Danskoj



Prije dvije godine sam isla biciklom za Dansku sa kolegicama iz Apoteke.Vozile smo bicikl 40km uz obalu mora do Skagena.Skagen je jedno divno i neobicno mjesto u Danskoj gdje se dva mora spajaju......
Pjescane plaze, neobicna svjetlos (pisana,opjevana i oslikana u bezbroj umjetnickih djela) i bezbroj neobicnog cvjeca.
Meni je u oci upala ova "trava" sa lila cvjetovima.Mali grmovi rastu direktno na pjescanim plazama...
Jedan mali grm je sad i u mome vrtu...moralo se....
Predivna kombinacija  roza boja...."danska trava+roza karanfilcici

Kommentarer
Postat av: Anonym

e pa da znas da su i moji karanfili u pjesmama opjevani. Znas onu karanfiluuuuuuuu moj.........

2009-06-04 @ 08:46:19
Postat av: gaga

hahah bas fino...idalje nema imena

2009-06-04 @ 11:29:30
Postat av: gaga

hahah bas fino...idalje nema imena

2009-06-04 @ 11:29:35
Postat av: sanela

e ja mislila ako krisam na ovo kom ihåg mig da nemoram stalno pisati ime ali izgleda da to ne funkcionise bas tako

2009-06-04 @ 20:49:49
Postat av: Duska

i moji su karanfilcici isti i super fora im je sto se jako brzo sire jedina mana sto brzo prodju. PS.gdje je bosanac tu je i kradja...

2009-06-07 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0