Borovnica i brusnica



Danas sam bila u sumi sa mojim komsinicam, mojom konom i njenom cerkom...brali smo borovnice i brusnicu.
Divan suncan dan je prosao u branju bobica ,prici, setnji i naravno kafa u sred sume....
Evo ja sam nabrala borovnica,njih cu zalediti, pa u sred zime imacu borovnice za mufinse i pite a brusnicu cu useceriti
u teglice, sluzi se kao  desert  ili dodatak jelima.....

lingon och blåbär plockade idag....blåbär ska djupfrysas men lingon ska rör-stötas med sockret.....mmmm rårörda lingon....



vrijedne ruke....aj sta cu sutra na poslu sa ovakvim rukama....(otkuhati ?????)

Kommentarer
Postat av: darko

nemoj da me uflekas na nezgodnom mjestu

2009-08-24 @ 07:05:08
Postat av: gaga

sta jel da te ne diram dok boja ne spadne....

2009-08-24 @ 09:12:55
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: gaga

sta jel da te ne diram dok boja ne spadne

2009-08-24 @ 10:34:13
URL: http://draganasgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0