Festa



Nikad mi nije dosadno.Danas sam imala jako prijatnu obavezu,postavljanje stola u predivnom ambijentu.Prijteljicin muz slavi 40 pa smo mu pripremili iznenadenje.Sto sam postavila u dvije boje,svijetlo zelenoj i narandastoj.Tanjiri su bijeli.


Svaki noz i viljusku sam obavila salavetom bijelo /zelenom,ucvrtila sa obicnom spagom i ukrasila sa grancicom borovnice.Pokusala sam da se koristim sto vise sa prirodnim materijalima posto je takav ambijent.
Jako sam zadovoljna.Nadam se da ce se i slavljaniku dopasti a i gostima

Kommentarer
Postat av: senada

dekoracija je predivna,stvarno imas dobru inspiraciju. cao Senada

2009-05-08 @ 23:09:25
Postat av: gaga

hvala hvala nadam se da ce nam biti ludo

vidimo se

2009-05-09 @ 10:02:07
Postat av: Sanela

Ma kono ovo se nemoze slikom docarati, u stvarnosti je mnogo, mnogo ljepse. HVALA.

2009-05-09 @ 14:04:48
Postat av: Malin S

Vilken mysig lokal ! Dina blomsterarrangemang och dukning var superfint och maten ser väldigt god ut =) Trevlig helg !

2009-05-16 @ 12:26:27
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: gaga

Tack Malin,har du också varit på min lilla blogg, va roligt...

2009-05-16 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0