Komentari Srcu Dragi

Hvala na divnim komentarima sto mi daju podstreka da nastavim.
 
Javite se i komentarisite ,posaljite slike - vasih ruku djelo.
 
Podijelite sa ostalima vase ideje.
 
 
 
 
 
RADMILA Om: Ideje za farbanje jaja
IP: 109.165.224.141
Draga moja,tako mi je drago sto sam otkrila tvoj "blok".Divan je...Svaka cast na divnim slikama,idejama i komentarima...Veliki pozdrav iz Dubice...
 
 
 
dekoracija  ([email protected])Om:
IP: 109.93.32.20
Bas tako: lako,jeftino i dekorativno. Super ideja!
 
 
 
vlasta s                                                                                               Om:
                                IP: 78.2.82.138                                           
            Zaista si se mastovito dosjetila kako oplemeniti vaze koje bi poslije onih ljetnih kraljica izgledale otuzno. Jako je interesantna bijela mahovina,nisam je vidala u nasim krajevima ili moje oko nije tako izvjezbano kao tvoje .
 
 
 
 
 
irena                        Om:
                                IP: 81.235.197.121                                           
            draga Gaga,sinoć sam ne znam ni ja do koje doba čitala tvoj blog,prekrasno ženo,svaka ti čast,superiška si...idem sad kuhati,vani kiša pljusti,tmurno je,vjetrovito,baš neki depresivan dan,pa sam i ja ustala takva...ugodna vam obva nedjelja,tipkamo se i pusa
 
 
 
 
 
 
vlasta s.                                                                                          Om:
                                IP: 78.2.68.53                                           
            Crvena je boja za  koju se najradije odlucim kad se priblizava advent i blagdani. Prekrasne su ove dekoracije  stola. Cure "zavidim" vam na ovim prizorima koje vase oci mogu vidjeti ,kod nas je veoma malo ovakvih prodavaonica sa ovakvim prizorima. Zato cure slikajte i saljite slikice .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0