Vratija se Sime !!

Evo dodjoh i ja kuci ,napokon, poslije super peha sa avionom !

Kao sto vec mozda znate bila sam u Beloj Crkvi kod moje blogg prijateljice

i njene super divne familije .

U Beloj Crkvi sam bila par dana a onda sam imala romanticni  vikend sa mojim muzem u

Beogradu ... Nezaboravan odmor ... neznam odakle da pocnem sa pricom .




Evo ovako ....


Da bih sve bilo u mom stilu poletjela sam sa aerodroma u Geteborgu u roza -lila

avionu ... pase mi uz kofer (roza)

Pogled iz aviona je bio bozanstven ...





E da ali vragovi ne spavaju ...

Let je protekao super do sletanja ,onda je naistala oluja ,

letjeli smo po avionu kao krompiri .  Panika je vladala avionom,

jedni su kukali drugi narucivali viski a treci Boga molili samo da se spuste (ja).

U Beogradu me docekao prolom oblaka ali i moja divna blog prijeteljica Jasmina

Boro (oruzana pratnja) i moj Dusan .


Dragi Boro ako citas ovo hocu da ti kazem da moram doci ponovo posto se

nisam stigla uslikati sa tobom .






Poslije svih formalnosti izasli smo vani iz aerodroma i necete vjerovati pojavila se DUGA.

Pomilsih .... e ovo ce biti super odmor ... I BIO JE !!!! :)



Pravac Bela Crkva ...


Cijelim putem smo pricali zezali se vidjeli jednu lisicu ,pjescaru .... svasta ...

Drage moje citateljke vi koje me licno niste srele  neznate da sam ja puna provala i gluposti

i ne stidim se kad takva nekakva glupost  "izleti" iz usta ali ovaj put sam se sam sebi smijala .


Kad smo stigli u Belu Crkvu pitam ti ja moju Jasminu : " A gdje su vama vrtovi " ?

i " Kako udjete vi u kucu "?







Neznam kako vi ali ja nikad nisam imala trezorska vrata na kuci .

U Beloj Crkvi su bas takva vrata na svim kucama ...velika , divna i teska .

Kuce  u B C su kao dvorcevi u Svedskoj . Moja domacica nije svjesna toga .


Moje odusevljenje je nastavilo kad sam usla u  "Dvoriste " i kucu .


Evo pokazacu vam jos par divnih ulaza ...






Sjecate li se serije Pop Cira i Pop spira e u takvoj seriji sam bila ...


Predivno ...


 


Bogastvo detalja ...


  





U sledecem prilogu idemo u dvoriste  i kucu ...


Jeste li radoznali ...??? pa pratite me ..





Kommentarer
Postat av: Dusan Muncan

Kad smo stigli u Belu Crkvu pitam ti ja moju Jasminu : " A gdje su vama vrtovi " ?



i " Kako udjete vi u kucu "? I dalje se svaki put smejem od ovog :D cekam drugi post sa nestrpljenjem :) najbolja si <3

2012-05-02 @ 20:21:32
URL: http://dussans.blogspot.com
Postat av: olivera štrbac

Divno si sve uradila,čestitam !

2012-05-02 @ 21:03:53
Postat av: Nena

Pratim te , ovo je bas zanimljivo :) Cekam nastavak !

2012-05-02 @ 21:58:45
URL: http://rijeka-rijeka.blogspot.com/
Postat av: Danijela Pg

Ovo je prosto predivno.

2012-05-04 @ 15:37:57
Postat av: Nikola

Ja shvatio da su "krompiri" u avionu bili na povratku!? :). Ipak predivno iskustvo, jer to ostaje u sjecanju zauvek, zar ne?

2012-06-10 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0