Radi se punom parom

Sta jeste li mislili da spavam ? Ne ,nespavam vec se radi punom parom po vrtu i u apoteci .

Dosta ljencarenja i sanjarenja po Beloj Crkvi i Beogradu ...

Ma salim se ... da radi se ali i dalje ce tu i tamo doci neki prilog sa odmora imam jos nekih

par stotina slika ... morate sve to vidjeti .

Dok sam blogala o Putovanju skontala sam da se svasta nesto desava u vrtu ...


Prvo, evo radionica je otvorena .





Prije dva dana sam izlila sve klaupe sto sam imala a imala sam i par novih sto su kupljeni

kod kineza u BC. O kako sam radoznala kako ce ispasti svi ti novi cvjetici i figurice .


Na putovanje sam otisla iz zime ,dosta tamo u ljeto i sad se vratila kuci u Proljece ...

U mom vrtu tek sad cvjetaju lale i tulipani .


 


Tulipane sam "sakrila " u lavandu radi srna .Srne nevole miris lavande pa mi ove godine

nisu pojele tulipane .Kad tulipani prodju suhe peteljke cu samo gurnuti ispod lavande.

Prakticno zar ne ?



Vrti je bio po prilicno neuredan ... bode oci pa sam evo dva dana kopala punom parom .

Sve je sad sredjeno za prvu ruku ... da se vidi sta je trava a sta cvjet .





Bez moje zute kantice i mojih rukavica ne idem u vrt .

Vazno mi je da su mi ruke odrzavane kad sam u apoteci ikako sam po cijeli dan u vrtu

moji kupci to nesmiju vidjeti na prljavim noktima .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0