Nostalgija

Sa putovanja sam donijela Kosili sampon ,sjecate li se tog sampona ?

Moj sin Toni je kao mali kupan u tom samponu ... divan miris podsjeca na bebe.

Danas sam dozivjela pravi sok nostalgije, kad sam dosla sa posla muz mi je natocio

punu kadu tople vode i kosili pjene ........


 



Drage moje citateljke ako zivite na "podrucju Kosilija" priustite si ovu mirisljavu kupku


i trenutak odmora ...   Zasluzile ste !


Sve vi koje nemate Kosili u trgovini narucite vrijedi vjerujte mi ...


jos uvijek imam caroban osmjeh na usnama .



Kommentarer
Postat av: olivera

Pozdrav

Danas sam prvi put dosla na tvoj blog i strasno mi se svidja.Sve sto sam videla kao da sam ja birala.Steta sto to ne mogu ovde da si priustim .Ja sam iz Makedonije
Samo produzi tako da nas razneznujes sa slikama.ne znam sta radis tamo ali imas ukus alal vera

TOPLI pozdrav Olivera iz Kumanova -Makedonija

2012-08-31 @ 08:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0