Miljeri

Znate li sta su miljeri ? Ja sam jutros na sto stavila ove male heklane krugove

i kad je moj sin poceo da slaze svasta nesto po stolu rekla sam mu

"pazi miljere " .... djete je prasnulo u smijeh i pitalo a sta su miljeri ??

E pa sine moj ovo su miljeri ,tako je moja baka zvala ovaj rucni rad .

Da se  ova fina rijec  ne bih zaboravila evo je i na mom blogu .


Miljeri





Izvadite vase miljere i druge heklane krpice sto su vam bake ,mame ,strine i tetke poklonile.

Secerlama je tu isto ,kupljena u Srbiji ... Zene su i prije znale za shabby stil ,samo toga nisu bile svjesne .







Lanena podloga , vez i heklani rub ,kako su zene bile mastovite i kreativne .

Pitam se kad su one samo stizale sa svim tim .... ????





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0