Kod Olivere

 



Kao prava pokucarka uspjela sam sa mojom domacicom Jasminom obici

sve kuce u Beloj Crkvi . Bila sam kod njene sestre Olivere , pa kod njene radne kolegice ,

pa kod njene komsinice , pa kod stare bake ...... prici nikad kraja , a tek sta sam kafe popila

i to ja koja ne pijem kafu ... ali dole valjda radi cistog zraka i kafa je bila super ukusna .






I Olivera kao i Jasmina zivi u nekoj vrsti dvorca sa visokim i prekrasnim

pecima , satovima od hrastovine i unikatnim namjestajem .'



 


 Starinski namjestaj i slike ,balerinica lampa i ssaksije sa cvijecem sto imaju imena e to je

Olivera ,mozete li zamisliti kakav tip osobe je to .


Gostoprimivost i toplota su dve rijeci sto meni padose na pamet ali ja sam to

"probala na svojoj kozi " .


  cvjetovi se zovu ljubav nada i sreca

jesam li se dobro prisjetila ? Pisi ako sam pobrkala imena .


(Drage moje citateljke vi sigurno znate da sve slike, komentari i prilozi su odobreni od osoba o kojim pisem )



 


U vrtu rastu moje ljubimice .

Klima je bar 10 dana prije ove u Svedskoj tako da kod Olivere sve cvjeta i  mirise ,





 




Ova slika je moj apsolutni favorit  ..... obozavam je a Olivera je cuva u spavacoj sobi .


Olivera i ja smo se nasle kao stare dobre prijateljice i pricale smo o svemu i svacemu .

Vrijeme je tako brzo islo da smo zaboravile da nas je baka pozvala na rucak i da nas ceka .

A tek koju avanturu smo imale kad smo Oliveri donijeli macku na konak .

Necete vjerovati to je bila noc smijeha padanja po vrtu (macka nam je pobjegla) i mokrog

donjeg vesa .

Slika nemam ali vrijedilo bih vidjeti .



Olivera hvala za sav smjeg sa tobom i za sliku sto sam dobila












Kommentarer
Postat av: olivera štrbac

I TEBI HVALA,DIVNA SI ,IMA SE PUNO TOGA ČUTI I NAUČITI OD TEBE <3

2012-05-03 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0