Kisni dan

Iz Flode me ispratilo 9 stepeni i kisa u Beloj Crkvi me docekalo 18 stepeni i kisa .

Kisa tamo i kisa o´vdje nije ista stvar .... tamo nije hladno i moze se  hodati i razgledati mada je kisni dan  .

Ovaj dan sam bila povjerena na cuvanje Dusanu i mom malom prijatelju  Djuradju.

Moja domacica je ovaj dan radila pa je sredila da me  "cuva " njen sin , sestra  i  Djuradj i da me vode u setnju

po Beloj Crkvi . 







Dusan me vodio na brdo " Tri krsta "  ...

Uzasna prica se krije iza naziva brda ... uh  ,,, streljanja ,djeca i rat pa vi sad skontajte .





Uprkos jezi mjesta uspjeli smo uzivati u pogledu , a ja sam uzivala u drustvu

dva kavaljera .

Djuradj i ja smo imali malo "problema " sa vjetrom ... htjeo je da nas oduva u Rumuniju .


 


 Jako zabavna igra za nas obadvoje ...








 Sad se spremamo da preletimo Belu Crkvu ...



 


Djuradj mi je nabrao buket irisa ... kazem vam da je pravi kavaljer i rekao mi je kako  sam mlada .

Na to sam  mu odgovorila kako je divan i da nisam udata rado bih se udala za njega ...

O kako su mu se crvenili obrascici .... postidio se bas ...




 



Irisi i kapljice kise ... dar prirode ...





Evo i Dusana ... reklama za kisobrane ili novi film ,balet  ili turisticki prospek o Beloj Crkvi ... ??






Sa brda smo se spustili prema centru kroz divan vocnjak i baste .



 



Sljive ce uskoro da sazriju a puz je izasao da se proseta ... Idila !!








Ovo cvijece ima u svim Svedskim casopisima o vrtu a ovdje raste samo od sebe ...


nepravda pa to ti je ... Jasmina iskopaj koji grm pa posalji u onom kamionu sto ce za Svedsku.






Djuradj mi je nabrao cvjece sto je Dusan stavio u vaznu i servirao sto za veceru .



 


Divno divno ... predivno a tek ukus ... e zato se sad cuva dijeta .





Poslije ovakvog dana kako da covjek ne voli kisu .... ???




Kommentarer
Postat av: Dusan

Bez obzira na kisu, taj dan je bio odlican, vidi se po slikama! :)

2012-05-03 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0