Zacarani ljesnjak

Lijepu krivudavu granu od zacaranog ljesnjaka mi je poklonila Kona .


Granu sam objesila u boravku u jednom cosku gdje sam  prije imala srebrene ukrase na silku.







Sa promjenom godisnjeg doba mjenja se i inspiracija ... 







Zacarani ljesnjak je ukrasen sa malim sitnim ukrasima .


Ukrasi su na temu Uskrsa ,






Divni privjesci rucno slikani ,motivi su razliciti ....

Pilici sa mamom kokoskom ili zeke ..







Porculanska jaja i perje su kupljeni u Nille


Kristali su iz Dimone .





Pustite masti na volju ...

Kommentarer
Postat av: dijana c.

Imama ovakvo drvce, htjela sam prosle godine ovako da okitim i razmisljala sam i ove godine, jako je lijepo, nisam uradila, dobijem volju kada vidim kako super sredis, nikada nisam sita za uredjenje, stalno nesto premjestam i vadim stare stvari, koje volim uvjek imati, super je zabavno sa uredjenjem! :))

2012-04-01 @ 12:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0