Knjiga o betonu

8 Mart je odavno vec prosao ali poklon sto sam tada dobila se koristi svakodnevno i masta se .

Prvo da vam ispricam kako smo mi zenske slavile 8 mart na poslu .

Imale smo svecano postavljen sto sa svjecicama i cvijecem .





Za uredjenje je Sanela bila  "odgovorna"






Ovako izgleda kuhinja na poslu .







Dan zena je obiljezen sa dve vrste kolaca, sendvicima  i kafom .


Nesmijem vam staviti slike kolaca poslije ove Limun dijete nije fer .


Poslije kafe dobila sam i poklon (o kome ovaj prilog i govori) .





Jesam tajanstvena ... jelde ...

Evo otkricu vam da sam od Kone dobila divnu knjigu o rucnim radovima sto se prave  od betona.






U knjizi pise da se od betona moze sve napraviti od velikih stvari kao sto su saksije i stolovi

do malih stvarcica kao sto je ovaj divni prsten na slici .

A ja luda kakva jesam sad planiram kad cu sve to da pravim ... neda mi vrijeme ,inace ....


Moracu sacekati sa betonom jos koju sedmicu ,izvjestavacu vas kako sta budem pravila .

Inace mi dolaze ucenici na kurs pocetkom maja .Ove godine imam razred od 8 ucenika za sada .

Bice bas zabavno .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0