Nove zavjese ??

Ne, nisam kupila nove zavjese ali sam htjela da kupim bar

sest sedan vrsta u jednoj trgovini zavjesa , sve su mi bile predivne .


 

Kona i ja smo isle na "redovni" obilazak grada i put nas navede i u

Klädkällaren trgovinu tekstila i odjece .




 


Trgovina je bas ,ali bas po nasem ukusu ... cipke i volani dokle nam oci vide .

Uz zavjese mogu se kombinovati i jastucici i stoljnaci .



 


Ko je sposoban za sivacom masinom moze cuda stvoriti ili kao ja kupiti sve .







Ova zavjese je sasivena od kape koja je heklana i duzina sto su sivene .

Kombinacija je bjelo plava ...

Helkana kapa ide uz sve .






Jos jedna plavo bijela kombinacija .





Kombinacija ljetnih stoljnanja .

Bjeli stoljnjak je sasiven od plate na koju je prisita siroka cipka.

Orginalno zar ne .








A ovaj jastuk i stoljnjak su moji favoriti .






Jastuk i stoljnjak sa krpicama ... kako vam se svidja .






Nadam se da ce vam se svidjeti nesto od ideja .

Ja sad idem na posao ... spremanje ....














Kommentarer
Postat av: dijana c.

Sve mi se svidja, prelijepo je, opasne su takve prodavnice, ali tesko ih je zaobici, uzivanje je samo ponekad i gledati, a jos sladje kupovati :))

2012-06-13 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0