Piuni

Svi vi koji volite shabby stil sigurno ste vidjeli da su piuni i roza ruze
 
jako popularni uz taj stil uredjenja stana i vrta.
 
Ja, veliki zaljubljenik shabby stila nisam mogla odoljeti a
 
da ne posadim piune u vrtu nase nove kuce .
 
 
 
 
Tamno crvene piune dobila sam na poklon za useljenje od komsinice
 
 a roza piune sam dobila od svekrve iz njenog vrta .
 
 
 
 
 
Kad sadite ovu vrstu cvjeca sto ima velike i debele korjenove
 
vazno je da se korjenovi ne zakopaju preduboko.
 
Korijen se "polozi " na zemlju i malo zagrne .
 
Tada grm cvjeta vec prve godine
 
 
 
 
Proljetos sam dodala prihranu cijelom u obliku kokosijeg
 
djudriva u granulama ,i pioni se trebaju prihraniti prije cvjetanja .
 
 
 
 
Nemojte zaboraviti obezbjediti dobru potporu velikim cvjetovima .
 
Moji cvjetovi su se povili od kise pa za iducu sezonu cu morati
 
smisliti bolje stalke .
 
 
 
 
Mozda nesto ovako ...
 
 
 
 
pionstöd  Växtstöd Pion
 
Ove varijante mi se svidjaju posto se postave dok je pion jos mali .
 
 
Posaljite mi slike vaseg omiljenog cvjeca .
 
 
[email protected]
 
 
 
Pusa Gaga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

prelijepo cvijece

Svar: hvala ali neznam od koga je komentar
dragana cvijetic pranjic

2012-07-15 @ 01:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0