pogacice





Sastojci:

500 g belog pšeničnog brašna
1 kašičica soli
300 ml mlake vode
3-4 kašike masti (oko 100 g)
1 kašika jabukovog sirćeta
1/2 kocke svežeg kvasca
1 kašičica šećera

Postupak:
1. U šolji razmutiti kvasac sa 1-2 kašike vode, kašičicom šećera, i 1-2 kašičice brašna, da se dobije glatka masa. Ostaviti da napuni šolju.
2. 300 ml vode smlačiti. Brašno prosejati, dodati kašičicu soli, razmućen kvasac, vodu, sirće i mast. Zamesiti glatko testo (može varjačom, ne mora rukom) i ostaviti na toplom mestu da narasta, bar 45 minuta.
3. Uključiti rernu na 250°C, uključiti i ventilatore ako ih rerna ima (turbo mod). Testo premesiti, podeliti na 24 loptice i poredjati (6x4 komada) na pleh 40x30 cm. Peći 12-13 minuta na 250°C sa ventilatorom. Ako rerna nema ventilatore potrebno je malo više vremena



Necete vjerovati ali evo pricam vam ........

juce sam trazila recept od malih pogacica po internetu i nasla ... super pogacice ,ucinilo mi se tako .

Te ti ja iskopiram recept na blog i odem spavati ,danas sam htjela da kompletiram prilog sa istom slikom

sto sam juce nasla i ..................... NEMA SLIKE NI ZA LIJEKA .............


Kako nemam pojma ...........


recept i slika ne pasu ali su kiflice super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0