Tulipani

 




Ja mislim da je Svedska zemlja gdje se najvise proda tulipana .

Ja sam jedna od onih sto rado ukrase svoj dom buketom tulipana.

A kako i nebih ,predivni su !




Kako ukrasiti dom za Uskrs



15 januar je dan tulipana ,priustite sebi jedan buket tulipana sto ce vam ukrasiti dom i obradova ti vas .







En vas full med vår! En vas full med vår!







Ovo cu probati napraviti orginalno je  .....









"Sretan vam dan tulipana"!  


                              GAGA !















Kommentarer
Postat av: vlasta

Eto kao da sma znala danas sam na trznici kupila si jedan buketic tri ljubicasta tri zuta i tri bijela cijeli se dan super osjecam kad pogledam u moj prekrasni proljetni aranzman.Lijepi pozdrav iz suncane Rijeke.

2012-01-14 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0