Sve roza

Danas sam lutala po gradu par sati pa sam uspjela "pretresti " par trgovina

odjece ,nakita , jednu trgovinu cveca i jednu trgovinu stvari za kucu .

Prvo sam bila u Indiskoj (moja omiljena ) .Veliko snizenje svega i svacega .

http://indiska.com/system/search/search.asp?c=111&g=0




Za ruke mi  se "prikacilo" par tunikica i haljinica ..... jeftino pa sam morala .


Usput sam uslikala garderobu u Indiskoj ......


 



Onda sam se uputila u LAGERHAUS (isto moj favorit)


MUFFINSFAT ROSA   MUFFINSFAT ROSA


Ovdje sam "samo gledala" ..... Zelim ove korpice za mufinse o sveg srca !


Posto sam " samo gledala " kuci sam donijela  samo par roza stvarcica.


Roza je u modi ovo proljece .....






Roza okrugli podmetaci ...... 6 za 100:- Kupljeno .






Plasticni nozevi za mazanja ........... roza sa tufnicama .



 

 

Ove roza slatkise sam samo gledala iz daljine i divila im se .



Onda sam nastavila put  do cvecare ........ slavlje za oci !


                

                 



U kuci na stolu imam jos uvijek Amarilis u vazni pa cu sacekati sa buketima jos koji dan,



 



Eto prodje i moj dan lutanju ........


Pisite mi gdje vi volite lutati ?


Kommentarer
Postat av: Sanda

Preslatki su mi oni nožići s tufnicama, kao i bijeli tulipani koje obožavam. Ja isto volim lutati po takvim dućanima, nedavno sam bila u Pečuhu i otkrila par dobrih dućana u centru grada sa sličnim sitnicama Shabby stil i sl. Baš sam uživala, popile smo kavicu pojele giros i čeprkale po dućanima cijeli dan, baš smo se nauživale. Kupila sam tri mala starinska okvirića za slike sa satenskim trakicama...

2012-01-26 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0