Poruke

Danas sam iz sume donijela grancice borovnice i brusnice i onda je sve krenulo .

Prvo sam sve grancice stavila u fine flasice sa vodom (mlakom) da bih pustile lisce .






Izrezala sam male slike sa porukama za razmisljanje .






Evo par poruka sto su moji favoriti ..


Srednja slika - Zivot nije proba

Desna   slika - Vidi se u ocima sta tu ispod zivi (stara narodna poslovica)







Sve porukice sam stavila na moju divnu srebrenu tacnu pokraj flasica sa grancicama.


Aranzman sam dopunila sa svjecama ,

velika svjeca lime boje i mala svejca u staklenom svjecnajku krem boje .

Mala svjeca je iz PartyLite i ima miris kruske i sampanjca (favorit)







Mala kruna od zice i perlica  je tacka iznad I ...











O kako divan aranzman krasi i obogacuje sto cijeli vikend .

Razmislite o porukama ........


                                  "  Zivot nije proba " !!!








poruke  i citati  se mogu naci na internetu na svim jezicima a znam da i vi sigurno imate


svojih "bisera" . Podijelite ih sa nama !




Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Sjajno!

2012-01-15 @ 17:23:41
URL: http://esmeralda-ada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0