Kristos se rodi

Svim mojim citateljkama koje slave Bozic Kristos se rodi !!!

Badnje vece je provedeno u veselju u krugu familije.

 

Isli smo i po Badnjak ....





Veseo i nasmijan pop Dragan nam je pozelio sve najbolje za Bozic.


A zatim je bila posna vecera kuci kod nas .





Po starom obicaju .....






Uranak ............


 

 

U crkvi je danas bilo i malih i velikih i mladih i starih bas onako kako i prilici .

 




A za sofru su svi dobro dosli da malo pronjuskaju (nazalost nemogu tu i jesti )


Moj Misse 

 
A danas nam je procvjetao i najljepsi amarilis u dve boje ..




A na dan Bozica smo imali goste po obicaju ...

 Evo par slikica ...


 

Ove godine Cesnicu je pravio moj divni muz .








Svjeca ,Badnjak , Koljivo i kandilo na zlatnoj tacni sto sam dobila od moje svekrve na dan vjencanja.






Postavljen Bozicni sto


I extra klupica - kad nas ima puno ...

Divno je skupiti drage ljude oko sebe .





 

Pisite mi u komentare kako ste vi proslavili praznike .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0