Ko voli peglati !

Cijeli dan ..... bas cijeli dan stojim i peglam, na momente mi se cini da su i

komsinice donjele svoj ves na peglanje kod mene .






Ova slika je od neki dan kad sam peglala ali i danas je bilo isto .

Brdo vesa i moje mace  leze u korpana ,prave mi drustvo .






Danas za razliku od neki dan sam  imala i 10 velikih stoljnaka za peglaje .


Od svih slavlja  stoljnake  sam samo prala i trpala u korpu za peglanje .

Spasila me moja kona jer ima topli mangel.


Svi veliki stoljnaci su ispeglani kod kone .






Ja stvarno volim peglati i  smatram da nema nista ljepse nego kad se navuce divna

mirisljava i ispeglana posteljina ili kad se sto postavi sa divno ispeglanim stoljnakom 

ali  mi je danas doslo do  grla peglanje .........


Sto je puno puno je  .

Pisite mi jel vi peglate sve stvari ili samo ponesto ? ,koliko ceto peglate ?


Kommentarer
Postat av: Sladja

e sto se peglanja tice ,zimi skoroooo pa i da ne peglam,imam frotir posteljinu,imam krpe koje se ne peglaju,zavjese takodje,dzemperi,rolke...ali ljeti Boga mi bude mucno

2012-01-23 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0