Kad Zena Zavoli

Kad Zena Zavoli ima oci djeteta ..... Ovo su rijeci moje omiljene pjesme .

Pjesma se zove Kad Zana Zavoli i pjeva je Toni Cetinski .


Ovi stihovi mi toliko znace da sam odlucila uokviriti cijelu pesmu .





Okvir kupljen u Secon Hand za nekoliko kruna je na farbanju .







Istovremeno sam pripremala ostalo ...


Stare note i tekst pjesme sam premazala kafom da bih dobila Shabby izgled teksta .







Slika - pjesma uokvirena i placirana na mjesto .


    

    



Slika tako fino pase uz ostale favorit stvari na birou .

Tacna za caj iz Istanbula i dva svjecnjaka iz PartyLite sa odgovarajucim svjecama .


Iznad slike  na polici je mala skupina andjela i malo ogledalo iz Maroka .






Hodnik ........






Imate li vi favorit pjesmu , stih  ili tekst ?


Kommentarer
Postat av: Sanda

Tacna ti je prekrasna, baš je zgodna, ne zauzima puno mjesta, baš si dobru stvar donijela iz Istanbula. Nešto praktično ali i lijepo. Sviđa mi se ovaj Shabby okvir s notama, nešto prekrasno.Što se tiče stihova, a ima ih više...

2012-01-26 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0