Skrinja za konce

Vjerovatno svi vi imate jednu kutiju sa koncima i iglama negdje .

Te kutije su razlicitog oblika i izgleda ali im je uvijek mjesto negdje u nekom ormanu

gdje se ne vide .

Ja sam nabavila pravu skrinju za konce kao u stara dobra vremena i vjerujte mi

ova skrinjica hoce da stoji na vrlo vidnom mjestu jer je predivna .






Vrh skrinje je ukrasen sa cipkama i koncima i dugmicima.

"ormanacic za gledanje" !


Ostale ladice se otvaraju na obadvije strane po potrebi ... jako prakticno .







Dugmad u jednoj ladici

Iglice u drugoj

Konci u trecoj ....



Sve sortirano a skrinjica krasi sad moju sobu ...


Pisite mi gdje drzite konce i iglice ...:)


Pozdrav iz hladne i snjegom zavejane Flode


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0