Roza vece - rosa dukning

Jednog covjeka mozes upoznati bolje tek kad upoznas njegove prijatelje .

To mi je rekla jedna osoba i toliko me obradovala jel evo ja sa ponos pokazujem moje prijatelje

koji meni uljepsavaju moj zivot .





Danima sam planirala ovo divno vece .

Darko je bio odgovoran za hranu .

Kona za desert a ja za postavljanja stola .

Gosti za fin ugodjaj .


 



Radovi su u toku i pomaze mi moja specijalna gosca.

pricacu vam kako smo se upoznale u jednom prilogu .


Kao sto vidite tema veceri je roza .

nagovorila me Ljiljana.






Svjece su rucno pravljene .

podmetaci  su specijalno kupljeni za ovu priliku ,

salvete i cvijece jutros izabrano i kupljeno .


 



Cvjece je moj favorit .





Hvala svim divnim osobama sto su uljepsale moj dan .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0