Moja soba

 .... Napokon gotova i predivna .

Puno truda i jubavi je ulozeno u ovu sobu  kao i u svaki detalj .

Soba je uredjena u bijelo bez tonu sa roza detaljima .





Krevet  je  kupljen u Crvenom Krstu a madraci su nasi .


Moja romanticna posteljina i  ukrasni jastucici od Kone su tacka iznad I .






Obozavam mjesati jastucnice ...... Razlicite boje i mustre su zanimljive u kombinaciji .


   

 

I suncane zrake vole moju sobu ...:)


Sa zavjesom sam super zadovoljna ..


Karnisla je obojena bijelom bojom i ukrasena istom tapetom sto smo nalijepili kao fond tapetu .


Krem materijal sam iskoristila kao kratku zavjesicu i dodala bjele dugacke zavjese .


Romanticno i prakticno .






Prozor sam ukrasila sa roza detaljima .


Roza lampa i saksija sa mini ljubicicama .


    

  

Fini detalji cine sobu mojom ...





Stolice sam  presvukla u isti matijal kao zavjesa ,jako dekorativno.

Kad kupujete materijal kupite uvijek koji metar extra , nek se nadje .






Biro je bijeli .........


 

 

Par kaktusa kupljenih u cvjecari za 5 :- komad su se pretvorili u divan aranzman .

Slatka saksija i masnica su sitnice koje sve to dopunjuju .


Detalji su jako vazni .

 

 





E jos da vam pokazem cosak za citanje  pa ste vidjeli cijelu sobu .


Krem fotelja i par slika ... ceker sa mojim omiljenim casopisima i eto kutka za citanje .






Slike su posebne ,jedna je kupljena u CK, druga slika i nije prava slika vec komad tapete


sto sam uokvirila u odgovarajuci okvir ,treca slika je moj horoskop ispisan na ekkluzivnom


papiru i uokviren u bijelo ofarban okvir .



Sa malo novca i puno truda i sitnicama sto sam vec imala soba je ispala divno .


 

 

Uzivam u sobi vjerujte mi ... ali soba ceka svog prvog gosta .

   Dobro dosla

                               GAGA


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Ja se nadam da cu imati prilike da vidim tu sobu i uzivo. Izgleda lijepo. bas si ulozila puno truda. Vidi se da si radila sa puno paznje i ljubavi. to samo ti znas. Pusa iz ledenog Hultsfreda.

2012-02-05 @ 10:56:32
URL: http://esmeralda-ada.blogspot.com/
Postat av: Sladja

aaa spremila si je za gosta.Super ja se vec najavila,imas i hotspot napolju :)

2012-02-05 @ 14:05:42
Postat av: Nena

Lijepo i romanticno :)

2012-02-05 @ 22:04:33
URL: http://rijeka-rijeka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0